Server Change Log

<< Newer | START | Previous >>

51# [16/01/2024]: DBV Seasonal [I] | Info: 2
ADD
Spis ogólny: (DOC) [Info]
Change
UPGRADE System
Całkowicie zmieniony system - obsługa przez DBV Client:
* Mamy 6 slotów (1/2/3..), w które możemy włożyć upgrade (gem)
- Możemy kasować dowolny slot z przedmiotu jeśli jakiś upgrade nam nie pasuje, chcemy zmienić. (* attack upgrade kasuje od razu caly upgrade attack z przedmiotu)
- Nowe opcje upgrade (gemy)

- Gemy (upgrade) mają ograniczenia, np attack możemy włożyć tylko w slot 1/2/3 oraz tylko w bronie, critical tylko jeden na przedmiot (broń), itd..


Potara (Po raz xxx...)
Dostępne z FIRE Questu.
Nosimy je oczywiście w "Potara Slot..." jako dodatkowy przedmiot z atrybutami:
Podstawowe atrybuty: Stały barrier | +2% Protection All
~ UPGRADE: potary można ulepszać jak inne przedmioty z tym ze jest do tego potrzebny przedmiot "Upgrade Potara" (wygląd starego upgrade)

UWAGA: Upgrade jest w sposób losowy, losuje nam dany atrybut (dostępny z innych gemów), jeśli upgrade nam nie pasuje musimy go usunąć od razu, jeśli dodamy nowy, albo zamkniemy okienko upgrade już nic nie zrobimy!


Stackable items
Przedmioty łączą się do 10k (10000) sztuk w jednym!

Dodatkowo przedmioty z ładunkami wyświetlają je jak w przypadku przedmiotów stackowalnych


50# [03/01/2024]: DBV Seasonal [I] | Info: 1
ADD
DBVictory SEASONAL: Jako że też nie chcemy resetować serwerów.. tracić waszego czasu poświęconego na grę, wprowadzamy system sezonowy!

Trwanie edycji 4 miesiące:
  • I: 20.01.2024-30.04.2024
  • II: 01.05.2024-30.08.2024
  • III: 31.08.2024-31.12.2024

Zasady:
1. Z pierwszego (I) startu, na koniec edycji CAŁA baza ląduje na 'S2', (postacie, konta, przedmioty no wszystko z DBVictory SEASONAL [I])

2. Na DBVictory SEASONAL [I] następuje całkowity RESET BAZY (zostają tylko konta z wyzerowanym PACC, PP, ALoot), odpalamy następnego dnia kolejny sezon [II]
TOP 5 Graczy | NOWY SEASONAL [II] | (podzielimy na typy, TOP LVL, TOP Dany skill itp) otrzymują nagrodę na nowy DBVictory SEASONAL [II] w postaci PPoints (bez itemów aby nie faworyzować graczy na start nowego sezonu)

* z przeniesiona baza na 'S2' gracze otrzymają już nagrodę w postaci przedmiotu, aury, czy innego bonusu.



EXP DEATH BACK: (nowy) Kiedy nasza postać zginie, mamy możliwość odzyskania 5-30% utraconego exp, musimy podejść do naszego 'ciała' i użyć na nim ‘Hunter Knife’ (zwracany expo zależny od ‘hunter knife’ skill)
+ Jeśli mamy aktywny Victory Premium przywracamy +5% expa
- Ograniczenia: przy PvP możemy 'przywracać' expa co 30/60 min, przy PvE nie ma limitu.
Change
Przywracamy:
fragi(rs) po reborn
* W tym dodanie GUILD War (aby nie liczyło fragów/rs/) - brak limitu na prowadzone wojny między gildiami,

dawny DMG z broni (50% jak w przypadku czarów)
- W tym naprawa Critical, także jego przywrócenie - redukcja dmg do 50%


Zmiana w Skillach:
OFFLINE TRAIN: (można skillować wybrany skill będąc offline)
zasady: mamy pasek a'la stamina na 12h, i tyle możemy jednorazowo skillować offline
‘Pasek’ spada 1:1 po 10min wylogowania postaci, i od tego momentu 'skillujemy'
+ Offline możemy korzystać tylko jeśli mamy Victory Premium

~regeneracja: czas online/offline bez treningu (1:1) lub item z shopu.
mamy do wyboru 1 skill: glove/sword/speed/ki blast/critical mele/speed attack.
przy każdym skillu dodatkowo skilujemy DEFA (-75% attack Speed )
skille rosną wolniej o -50% od naszego attack speed


  • MELE (Sword/Glove) - cięższe wbijanie - większy DMG przy każdym skillu!
  • Defense - skill lepiej działa na obrażenie z mele (glove/sword/ki blasting) (liczenie: 10/500 = 0.2% - tyle zyskujemy def od MELE)
    + za każde 15 skilla otrzymujemy +1% dodge w PvM
  • SPEED: teraz zlicza tylko do prędkości chodzenia (wcześniej dodawał FA)
    Skilujemy: tylko na bieżniach do 60 lvl
  • Attack SPEED: (nowy) nasz postać zaczyna od predkości 1.5 sec na hit (transformacje juz tego nie zmniejszają)
    Maksymalny lvl 125 = SPEED ATTACK = 250ms! [1 skill = -10ms] |
    Skilujemy: bez broni na ręce bijąc np traina
  • Critical mele: (nowy) Możliwość skillowania criticala (full DMG z broni + 4%) |
    Skilujemy: skill ogólnie 'leci' bardzo wolno, tylko przy atakowaniu potworów (wyłączone moby, które nie dają expa, questów itd)
  • Critical SEPLL: (nowy) każde uderzenie liczone osobno (np przy fali, obszarze, targecie każda kratka liczona osobno na możliwość cryta) może zmaksymalizować obrażenia ~+10% do obrażeń , działa w PVP/PVM |
    Skilujemy: u NPC Whis: możemy dziennie przeprowadzić trening, który trwa do wyboru 10/20/30min, polegający na rozbijaniu ‘mobow’ treningowych z każdego typu czaru (obszar,target,fala,bolty) w zależności od ilości zabitych mobów otrzymujemy 'try' Critical Skill



Zmiana w Armorach (ogólne eq: helmet,armor,legs,boots,tarcze,bandy)
- obecnie 'armor' na przedmiotach jest bezużyteczny przy naszych DMG z mele, zmiana:
itemy dające armor blokują DMG z mele (glove/sword/ki blasting (makankosappo)) w %. z tym że będa to warnośći na poziomie ~0.1% od itemu
(Działa przy pvp,pvm)
* defense z broni/itemow wywalony całkowicie (zbędny)


49# [02/09/2023]: UPDATE | 1K+ | NOWOŚĆI
ADD
[F] Monster / Pointers - Zmiana w systemie (wcześniej zliczało ogólne zabójstwa wybranych potworów):
NOWE:
- Jeśli zbijemy potworowi ok 45% HP, losuje on jednorazowo transformacje w 'Fury' ([F]),
-[F] - daje więcej expa, ma więcej hp, po zabiciu otrzymamy jakiś dodatkowy item do loota (np part Lege Stone, GOD Card z UI)
- Dodatkowo gracz może mieć w przedmiotach/boostach itp dodatkowy +% (F Resp) na takiego potwora
- Ogólnie potworów z F będzie więcej respionych (no i mamy indywidualnie) wiec Pointers także będą losowe, im mocniejszy potwór tym więcej % na +1 Pointers (wlicza w to Bonus (F Resp))
- zabite [F] moby dostają 100% na drop z użycia [Hunter knife] + są wymagane do upgrade tego przedmiotu
* na dedzie F potwora pojawią się gwiazdki, aby otworzyć ciało klikamy na nie żeby znikły (znikają same po 30 sec) / zalecane rozpocząć misje na upgrade knife
~ Listę, z których respi się [F] sprawdzamy komenda: '!exp fury'


Hunter Knife
- Zbiera przedmioty do ustawionego BP w AL (jeśli w Account-AutoLoot mamy ustawiony np 'Gunso heart' do 'blue backpack' to tam też on trafi)
- Dodano możliwość upgrade (...) ([+2] - NPC: Death Master (normal) | [+3] NPC: Drak Buster (future) | [+4/5] NPC: Hell Killer / Hell Dealer (HELL)
- Po UPGRADE na +2 i wyżej [Hunter Knife] działa obszarowo - wystarczy kliknąć knife > knife [obszar działaniaw stronę, która nasza postać jest obrócona]
- Poradnik zostanie dodany na poratalu (w tym ss z obszarów działania)


Monster BOOST Exp:
- Codziennie o 00:00 losuje jednego z wybranych lub grupę potworów (np PQ Monster), który dostaje boosta expa:
Zależy od dnia / Podział na dni:
L: Pon,Wt,Śr = +30% (Słabsze potwory)
H: Czw, Pt, Sob, Niedz = +20% (mocniejsze potwory)
~ Info o aktualnym potworze na stronie serwera (box Event)


Paper of Profession! - Zmień profesje swojej postaci!
- Jak to działa? Musimy zebrać 10x 'Paper of [PROFESSION/Universal]' - papiery danej [profesji] na jaką chcemy zmienić! (czyli zbierzemy np Paper of [Bardock], z akutalnej profesji możemy zmienić się w Bardocka)

Paper of [...] - możemy otrzymać tylko z DBV Shop - Kupujemy od razu 10x 'Paper of [Universal]' lub '[RANDOM] Profession Change Papers' - losuje nam 3 Papiery w tym [Universal]* (każda losowo)

* [Universal] Zastępuje brakujące nam karty, jeśli mamy 10x 'Paper of [Universal]' - możemy wybrać każdą profesje lub zastępuje brakujące, jeśli mamy 9x [Universal] i 1x np [Bardock] wtedy zalicza nam 10x Bardock

** Statystki HP/Ki - przeliczane (statystki postaci przed reborn zostają. Przekalkulowane tylko statystki na zmieniana profesje po rebie.
** Skill Glove <> Sword - jeżeli nasza aktualna profesja jest pod glove, a wybieramy coś pod sworda, skille zostaną zmienione (<>)
** GOD Outfit / Addon - tę samą liczbe outfitów możemy wybrać ponownie, na nowej profesji, jeśli posiada Addon nr 1 zostaje przeniesiony

Wszystkich zmian/wymian dokonujemy u NPC Char Changer (wejście w temple, TP obok 'first' box)
- Obok NPC maszyna do zamienienia 3 różnych paper na 1x [Universal]

Ceny:
10x 'Paper of [Universal]' = 300 PP
[RANDOM] Profession Change Papers = 50 PP


Loot Finder - dodano do komendy !exp 'item name'
- Wyświetla z jakiego potwora możemy zdobyć wpisany przedmiot, pokaże nam także jakiego ciała możemy zyskać (pod Hunter Knife)


Inne
- Dodano "future key" - służy do wejścia na bossy z wyspy Xenos (future) | o 20:00 nadal wejście 'darmowe' | Klucz możemy zdobyć u NPC 'Dark Buster'
- Możliwość szukania za pomocą radaru (ten w !bb / Bonus Backpack) szukania specjalnych potworów na niektorych wyspach (np. na razie na Future: "Future Android") [klikamy radar >> na siebie]
- [HELL] Możliwość zresetowania (każdy musi wykonać jesli wbił +10 Hell level aby dodało nowe scrolle) atrybutów (reset scrolli)
FIX
- Fix autoLoot backpack - od teraz po ustawieniu BP w AccountAL szuka wolnego bp do 5 wolnego kontenera w wybranym bp i nie musi być o takiej samej nazwie (główny BP Slot > ustawionyBP > dowolnyBP [>> dowolnyBP i tak 5x])
- Fix HELL Scroll Boost (nie dodawało po wbicu +10 lvl)
- Achievement min.. House Pay (5x), Skill glove/ sword (100 skill)
- Poprawiono szukanie kul za pomocą radaru (jeśli jesteśmy bliżej pokazuje dokładną lokalizacje [strzałki])
Change
Future - Zmieniono główna wyspę* future, inne moby na mapie (Aniraza)
*poprzednia 'główna' wyspa (machiny, legdic) przeniesiona do Future Travel ('swamp')

Exp 1000lvl ver3...
- Exp stage (zmiana)
* 1000-1100 x1
* 1101-1200 x0.5
* 1200+ x 0.1 (10% expa z moba)
- Daily do 1100lvl działa jak dla każdego po 1200 dodaje 1 lvl sztywno

[b]Inne

- Zmniejszono wymagania na wejście na 'Infernal' (potwory na dark ture) - (loot: Fire essence < spada również z Hell Dog+)
- Zmieniono liczenie Guild Frag - od teraz liczy gracza tylko, który zada jak najwięcej DMG (jeśli ma gildie doda fraga itp..)
(niezmiennie liczy graczy tylko po rebie >= 500 lvl z obu stron)
- Questy na Victory Island zmieniono na 2-4 graczy
- Fix reborn dla Son Goten i Chibi Trunks (jeśli są w formie 'Gotrunka' wykrywa ich profesje)
- Zwiększono % na drop [android chip] z potwora Future Android


48# [27/07/2023]: Update | Unlock 1k lvl | !mp
ADD
- [Inbox] - otrzymamy info (jak przy change logu - kanal DBV Info) o nowych przedmiotach w INBOX (depo) otrzymanych kiedy nasza postać była wylogowana.

- Market Place (Shop z DBV Client) w komendzie + widoczność przedmiotów na stronie serwera:
~ System jest ten kompatybilny z DBV Client, tutaj umożliwiamy zakup/sprzedaż za pomocą komendy.
* Market + Opis używania: [Info]

FUTURE dodano.. możliwość podróży na inne wyspy (future) | Zmiana pozycji NPC (szukamy wehikułu)
FIX
- Brak przejścia na Future City Center
- Super Sag +VictoryPremium (redukcja czasu)
- Fix Rider Master: Golden Throne (NPC Mission) | Dragon / Freeza rider
- Poprawki na mapach
Change
"Future Handband" (oraz zmiana 'Changer Future Handband' na 'Upgrade Future Handband' - wcześniej do zmiany banda na inny kolor, teraz do upgradowania)

* U NPC za wykonanie misji na Darkture otrzymuję TYLKO "Red Future Handband"

Red: +25 Max Power | +3% PVM Protect
- upgrade do Gold (1x Red band + 2x Upgrade Future Handband + 50x piece of gold)

Gold: +40 max Power | +5% PVM Protect | +1 min UI Transform | +1% PVM Dodge
- upgrade do Black (1x Gold band + 4x Upgrade Future Handband + 100x piece of gold) EDIT: 3x to 4x Upgrade Future Handband

Black: +60 max Power | +6% PVM Protect | +3 min UI Transform | +3% PVM Dodge
- Last

* 'Upgrade Future Handband' dostępny jak wcześniej za Event Points (wykonywanie randomeventow) oraz za Poitners (z F potworów)


UNLOCK 1000lvl+
- Oblikowaliśmy exp po 1000lvl - EXP to aż 10% z potwora.

Exp za wykonanie:
* Daily: +1lvl
* Daily Hell: +1lvl (Usunięto wymóg FIRE Outfit)
* Dungeon: +2lvl
* Monthly Task: 1x Task = +3 lvl / Full done = +23lvl (w sumie 50lvl)


Hell: Dodaliśmy Stage Exp zależny od MAIN levela!
800-850: x1
851-900: x1.5
901-950: x2
950-1000: x2.5
1001+: x3


47# [18/07/2023]: Poradnik (Fly, rider), Fixy
FIX
- 'Expowisko' z Dragon (blue)
- Czary dla Vegety i Zamasu
- poprawki na mapie (lekkie zmiany przy wejściu na dungi, w pokoju z NPC Daily Quest oraz wyglad pokoi
- naprawiona kategorie w module 'TASK" na DBV Client (Daily/Monthly/Low)
Change
Poradnik na nowy FLY quest: [Info]
Poradnik rider (lokalizacje): [Info]

W przygotowaniu poradnik Hunter Knife, oraz kolejne update.


46# [15/07/2023]: UPDATE | unlock PPoints
ADD
Fly: w tym samym miejscu zaczynamy, zmieniono mechanikę. (;d)
ACE Set: (potrzebny do injection) - zmieniono mechanikę, w tym mamy miejscu zaczynamy
Power Injection: zmieniono mechanikę, NPC losuje nam tylko jedno wymagane core z danego moba (dodano np rocco + fury rocco)
- Poradniki zostaną dodane po wykonani tychże questów..

Ogólnie questy chcemy zmieniać na bieżąco, ew dodawać jako nowe - z możliwością ponownego wykonania z tym nie dostaniemy już wcześniej otrzymanych przedmiotów (np jeśli będą nowe dostajemy tylko te nowe)
- ew możliwość resetu questu typu bonus hp itp (do przemyślenia?!)
FIX
- fixy na mapie, bugi itp na bieżąco naprawiane
Change
- Hell dostępny od 800 lvl po reborn + Future (unlock)
- Zwiększono drop przedmiotów na Lighting (legendary stone itp)
- Zwiększono RS z 8 do 10 fragów / ban od 12 fragow
UWAGA: Zmieniono DMG z [searing fire] ognie na questach mapie (zadaje w %)

- Dodano parę nowych achievement (wkrótce widoczne na stronie)
- Dodano NPC do craftingu przedmiotów min. [rider cage]
Remove
- PPointy z poprzedniej edycji powróciły na konta (odmrożone)


45# [10/07/2023]: Exp Stage - INFO!
FIX
- Poprawione wszystkie czary obszarowe postaci (dodanie/ustawienie przed rebem)
Change
Stage Exp
1-150: x7
151-250: x6
251-400: x5
401-700: x3.5
701-800: x1

Reborn Stage Exp - BEZ ZMIAN (do poprzedniej edycji)
1-150: x7
151-250: x6
251-400: x5
401-700: x3.5
701-800: x3
801-900: x2.5
901-1000: x2
1001 = 0 (OFF Exp - HELL)

Hell - Ogólnie udostępniamy HELL:
- 800 lvl po REBORN
- Done Future (acces + island)
i tyle.. wchodzimy drogą u Yamy.

* Poziomy (level) wbity na HELLu liczyć się do ogólnych statystyk (HP/KI) czyli na mainie i hellu) z dodatkowym bonusem %

* Na portalu zostały zaktualizowane czary wszystkich postaci (podzielone na kategorie)


44# [09/07/2023]: FIX: Rider BOSS
FIX
FIX: Rider BOSS - Young Dino, Dino i Pterodatctyl dostępne przy spotach (nowe respy)
Remove
Cooler: usunieto czar "Galactic Buster"


43# [08/07/2023]: DBVictory [S1] START!
ADD
WAŻNE! - Nowy slot "Bonus Backpack" - pod ring slotem - widoczny tylko na DBVClient - jest to "spells" przeniesione z ring slotu (potara) - na classic aby otworzyć klikamy na siebie prawym i i "BonusBackpack" lub komendą '!bb'.. (ehh..)


Nowe Przedmioty

Hunter Knife - przedmiot do oskórowania ciał potworów - dla ułatwienia zbierania przedmiotów na misje, dodatkowo można go ulepszać (większy % na drop 'skory')
+ przedmiot otrzymamy po ukończeniu 30 misji (!mission) (nors)


Crystal Pickaxe (przedmiot do kopania..)
- zdobywamy u NPC Miner Worker, przy kopalni za itemy (craft)
- przedmiot ma +3 upgrade (u tego samego NPC)
- mamy podstawowy 'special pickaxe' (możemy kupić u Miner Worker)
- przy kopaniu zalicza nam skill (pickaxe) - jeśli wydobędziemy dany surowiec
- im lepszy pickaxe tym zadajemy większy 'dmg' kamieniowi (szybciej rozwalamy kamień)


Victory Premium:
+ Koszt 20 PP
+ czas trwania 30 dni / działa tylko na postać na którym został ten item użyty
+ działa jak pacc (na postaci która ma to użyte)
+ zmniejszony o 40% exh na !mission/!sag/!ssag
+ 5% Master Exp
+ House Train - item do unique (tylko na czas trwania VP)
+ 15/5 slot to account/free autoloot
+ 2 min UI time work



Metal Ore Stone:
- mapa jest podzielona na 4 części, w której respi się określona liczba "kamieni"
- kamienie pojawiają się na mapie co 3 godziny (max. ilość aktywnych kamieni na mapie na dany rodzaj)
- przez kamienie można przechodzić (nie blokują drogi), respia się tylko na 'skalistych' terenach
- każdy kamień ma swoje HP (im lepszy, tym więcej..)
- losowo wypada 1-x surowca z kamienia (im lepszy, tym mniej.. np. złoto 1-2, żelazo 1-5)
- UWAGA: aby 'wydobywać' surowce, wkładamy pickaxe w miejsce ammo slot i klikamy 'attack' na kamień i auto-attack nam 'skuwa' kamień..



Skill item: Hunter Knife / Pickaxe / Axe (aka AIO)
- Widoczny w DBV Client - Skills lub !spell skill
- Każdy dodatkowy skill zwiększa nasz % na danym przedmiocie (ścinanie, niszczenie skał, drop 'skór' itd..)


Łączenie Crystal stone (dark/red itp..)
- możemy połączyć crystal w jeden (łącznie charges)
- klikamy prawym na crystal następnie na inny crystal, z którym chcemy go połączyć (można łączyć tylko z tym samym rodzajem)
* zmieniono limity max charges.



DBV Shop: (nowe przedmioty, ceny)
- Starter Pack: Pack Item for start: +50x Gold /+50x Senzu /+ 1x Starter backpack (+100/s HP/KI + Light) / + 1x Starter Band200 HP/KI (3h work)
+ 1x BOL / + 1x Distance Weapon (ki blast etc) / + 1x Gift?

- Skip mission +51 (przeskakuje odrazu do 51 misji (!mission), otrzymujemy przedmioty z tych misji (seznu,gold,expa) | 20 PP
- [Bonus] ReFill - przedmiot, który możemy naładować Bonus Ki/HP/Power Recovery (1 użycie i znika) | 3 PP
- [b]Victory Premium | Koszt 20 PP
FIX
DBVClient v4 - kolejna wersja / poprawiono błędy z poprzedniej wersji, dodano nowe opcje
- jeśli wersja okaże się na tyle dobra, przechodzimy tylko na DBVClient!
- Dodano auto-updater przy starcie ;) (szampan)

- Do pobrania w dziale download.

- Przedmiot z Shopu senzu/gold/exp itp zablokowane na 1h od startu,

UWAGA: PPointy ze starej edycji zostaną 'odmrożone' za 7 dni od dziś!
Change
REBORN:
- Max reborn 800 level (taski przed reb do 700 lvl)
- Exp po 700 lvl stały: x1
- Usunięto Hard Level


DBV Shop: (nowe przedmioty, ceny)
- UNBAN: zmiana ceny na 20PP
- NameLock - kosztuje teraz 5 PP (zwracane 4) (komenda w grze)


Przedmioty
- Legendary Golden Armor/Legs zmiana z 4% na +5% Protect from all
- Young Boots +1% max HP, Young scouter +1% max KI (droższy craft)
- Monster Ring: z 5% na 3% PVM dmg
- BOL *
- 10G zakup / sprzedaż 50 dolców
- Działa tylko do 200 level! - zwiększono koszt w sklepie (ochrona gracza (non lose) do 50 lvl nadal)

* Blessy (normal / działa jak BOL) zależne od level:
- Cena od 20G do 200 lvl, powyżej level + do ceny


* Bonus Ki/HP:
- Startujemy od podstawowej wersji (dodaje mniej % HP lub KI)
- Możliwość upgrade poprzez oddanie przedmiotów u NPC - co zwiększa % HP/KI
- Exh na używanie resetuje się przy śmierci postaci

* Power Injection:
- Otrzymujemy stały przedmiot (do bonus BP) - stały boost +4 Bonus Power
- Można załadować 2 dodatkowe atrybuty (stałe, z możliwością zmian, jedna pula do zdobycia na maine, 2 zaś na HELL)

* Power Recover:
- Jak poprzednio, możemy wzmocnić nasz przedmiot (nadal posiada dwa ładunki),


* Train House:
- Możliwość przywołania trana w domku..
- Train stoi przez 60 min, tym czasie kiedy go atakujemy nie wrzuci nas z serwera (można go przywołać ponownie)
- Traina możne atakować tylko właściciel domku
- 1 Train na domek
- 2 Rodzaje traina do skill MELE (atakujemy) i DEF (train atakuje nas - skill def)



Rework kopalni: (UP)
- W kopalni dostępne tylko [Metal Ore Stone]
- Aby wejść musimu kupić klucz czasowy od NPC Miner Worker
- Są 4 piętra kopalni, na każdym pietrze inny kamień (kupując klucz Gold mamy dostęp do wszystkich pieter itd..)



Wyspy:
- Zmiana wymagań dostępu do FUTURE (dalej po sagach ale dodatkowe wymagania)
- W tym każda wyspa na future wymaga osobnego accessu

* Zmiany exp na wyspach: FALSTER / INCEPTUS / HONBUR / VERLAG / FROZEN / BEHEJ
- Zmiany potworów i niektóre przejście, lekkie edycje obszarów itp.



Daily Quest (Główne)
- Nie ma już losowania potworów, dostajemy od NPC listę potworów, które możemy zabijać od wzięcia - do 00:00 (reset czasu)
- Gracz wybiera samemu jakiego moba chce bić w dany dzień (tylko 1 do resetu 00:00)
- Przy każdym mobie informacja ilość dodatkowego exp, jaka losowa karta może spaść (+ Damaged Glove/Sword)
- Każdemu osobno losuje ilość zabić od - do
- Możliwość zmiany w trakcie - kosztem aktualnych zabicia potwora.
- Przy zabijaniu potworów z daily w party (max 2 graczy) każdy gracz dostaje do "puli" 60% expa (która npc przy oddaniu przelicza z +% bonusem)
- Daily Bonus mechanika zostaje nieruszona
* [Paper of Extra Exp] - 15 DPoints
* Przedmioty podzielone na 3 grupy Exh (w opisie przedmiotu) można z danej grupy użyć tylko 1 przedmiot na czas jego exh



Ridery:
- Zmienione 4 Podstawowe ridery:
- mamy 3 stage na każdego (podstawowego) ridera
- każdy stage zwiększa moc danego ridera
- upgrade przeprowadzamy u NPC Rider Master
- została zmieniona lokalizacja bossów riderow

Zmienione Atrybuty:
* Young Dino: 2/5/8/10% Max Ki/HP Regeneration/2sec
* Pterodaktyl: +2/3/6/8% PVM DMG
* Dino: +1/2/3/6% PVP Protection
* Dragon: +1/2/3/5% Wave DMG



Czary
* Ultra Instinct: Czas działania 10 min (z 5) | Full DMG 7% (z 10%) | Prot 1% (z 2%)
- Son Goku: nowy obszar (przed reb): Inner Flame
- Cooler: Zmiana Super Nova (target) na obszar
- Zamasu: nowy czar: [Shunkan] (obszar)

- Czary obszarowe - mocniejsze można używać tylko po rebie
- Postacie które miały 1 obszar dostały dodatkowy obszar przed rebornem



NPC Regenerations:
- Zmienione zostało trochę działanie - aby naładować nasze bonus ki/hp/power recover dajemy go na ammo slot
- przy masowej zamianie dajemy w ammo slot plecak a w nim przedmioty które chcemy zmienić i rozmawiamy z NPC (poda nam ilość i kwotę do zapłaty)
- power recover można ładować od połowy zużycia (połowa ceny)



Domki:
Wprowadzono czynsz za domek w kwocie 15% ceny domku
- czynsz pobiera tylko z banku, dostajemy upomnienie (do depo - INBOX*), jeśli gracz w dalszym ciągu nie będzie miał kasy na koncie domek przepada (itemy trafiają do depo)
- aby kupić domek musimy mieć kasę w banku (komenda !bank)
- kwota za czynsz widoczna jest na drzwiach domku lub komenda !info (kwota + czas następnego czynszu)



Inne
- Do komendy !info dodaliśmy 'Special Stats' (dla zwykłego klienta) [use: '!info s']
- Wydobywanie z drzew [piece of wood] oraz (nowe) [dry wooden stick] (z 'martwych drzew'):
* zwiększono % na drop kosztem dodania do drzew exhausted, jeśli uda się dropnąc 'kawałek drewna' musimy iść do następnego..

- PK: czas zmniejszony do 10 min

- chyba wszystko mi sie udało wypisać?!


42# [19/02/2023]: Mini up / zmiany
ADD
Party:
- Możliwość włączenia automatycznego dodawania graczy do naszego party jeśli do gry zaloguję się gracz z naszej gildi (przydatne przy war)
~ Komenda: !party autojoin (domyślnie wyłączone)

- Możliwość wyłączenia wyświetlania Party Loot
~ Komenda: !party loot (domyślnie wyświetla)

Inne:
- Dodano do F potwory: Fury/Golden Machin
- Dodano do ustawień "!set master" - kiedy jest włączone przy logowaniu/zniknięciu PK pojawi nam się automatycznie !master (pet)
- Dodaliśmy do SundayBossEvent ([Boss] Sunday) dla TOP 3 100% na otrzymanie 1 z part (Legendary Power Stone lub Dungeon stone) | oraz dla graczy bez wymaganego % parę bronze coin do kasyna.

- Dodano nowe GOD Outfity u Digital Master (do większości profek, nowe lub reworki starych (jako osobne do zakupu))
FIX
- Poprawki na wyspie Rodos (brakujące npc)
- Naprawiono komendę !exp (exp za potworki)
- Naprawiono problem z !rider na GOD transform (nie wyłącza atrybutów z GOD / PVP DMG + Piorunki na falach)
Change
- Potwory GOD oraz UI - zmiany w DMG/Expie (nerf)


<< Newer | START | Previous >>