Server Change Log

START | Next >>

58# [18/02/2024]: DBV Client / Roulette / PP Event
ADD
- Dodano do DBV Shop "Roulette Ticket"
* 1x = 4 PPoints (item do używania ruletki w DBV (na prawo od NPC Daily Quest)



Nowe GOD Outfit (Brolly / Trunks / Hit / Whis / Jiren / Fu)mozna zobaczyć u NPC/ samego NPC też usprawniliśmy nie trzeba za każdym razem pisać ouftit > nr tylko raz i potem już same nr 1/2/3/4 etc..



PPoints Event: +25% do zakupionych PPoints!
Change
Client:
- dodano możliwość zakupu przedmiotów za PPoints z Shopu w pakietach (max 20)



- Wyspa "Chibi Island" udostępniamy dla FACC (wymagane do ticket/ access)


57# [16/02/2024]: DBV Client
Change
- SELL ALL u npc - należy potwierdzić / oraz ogólnie FIX lag przy sprzedaży masowo itemów
- ponowny test nowego systemy chodzenia (stacki, wiekszy ping itp)
- fix minimap save


56# [11/02/2024]: Event + Fix, Update klienta
ADD
Valent'Event info: [Info]
ON: 11.02-14.02.2024 21:00 PL Time

+ Dodano Dice Event (tworzą tylko tutorzy) - specjalny room gdzie mamy kolejkę do kostki, anit stack tip.
FIX
- Poprawiono regen powera (soul) z Soules Set (fix) + fix w 'look' przedmiotów z regen powera
- Fix hunter knife (misje na upgrade)
- F(ury) monster - pred rebem respią się wersje "ultra/full" fury danego moba, po rebie jak było UI (ogólnie najmocniejsze wersje)
- Wyspa: Projung - usunięto lvl door
- NPC Doll Master - jesli zmienimy profesje (np przy reborn, i chcemy aktualny wygląd lalki, przy doll 'update' nam zmienia z aktualnej profesji)
Change
Daily Extra
- NPC [Daily] Namek-jin z rocco oraz Gogetta przy super gogettach przeniesiony na inna wyspe
- Update poradnika Daily Quest [Info]

* Zmieniono przydzielanie NPC:
przed reborn:
1-800: Namek-jin/Buu/Fire/Gogetta

Po rebie:
1-300: Namek-jin/Buu/Fire/Gogetta
301-700: Gogetta/Gunso/Rocco
701-900: Gunso/Rocco/Wheelo/Fury Rocco
900+: Li Shenron/Tapion/Fury Tapion/ Legdic


+ SENSE - włączono wyświetlanie info u gracza ze jest poszukiwany


DBV Client:
- Zmieniono moduł "Battle" - teraz możemy sortowac (dodano wszystko w rozwijanym panelu - strzalka przy nazwie battle
- dodano nowe przedmitoy do martket (market place) / dodano info z "look"
- dodano przedmioty do lootu (wyświtlanie nazw na chacie)
+ naprawiono wyświetlanie nazwy npc/potwora którego nie widzimy
+ Dodano wyświetlanie ikonki (gdzie barrier, bufy/ PZ itd) jeśli mamy włączone "Spell Skill"
+ fix moduły "special stat" / "task"
Remove
Przypominam Special Radar:
Search Dragon Ball: Click radar >> radar
Player Info: radar >> other player
Search Special Creature (on island): radar >> youself -- jesteśmy na danej wyspie (póki co działa tylko na future, klikamy na radar i na siebie,
pomoże nam to odszukać potworów na wyspie na której sie znajdujemy (na future szuka potwora 'Future Android')

- funkcja jest znami juz chyba od roku (nie pamiętam kiedy było wprowadzone - czasem można przeczytac na look co dany item robi)


55# [29/01/2024]: Fix, Update klienta
FIX
DBVictory Client
- Klient aktualizuje się 2 razy (pierw pliki lua itp, potem exe) - jeśli będzie jakiś problem, proszę pobrać na nowo instalkę i zainstalować (dodana juz aktualna wersja)

- dodano do auto lota itemy grupowe (jak kasa do banku, karty god oraz lege stone)
- naprawiono blad logowania sie do cast na hasło (hasłu wpisujemy przy wyborze casta nie jak wcześniej ze logujemy sie samym hasłem)
- usunięto z WASD używanie klawisza ESC
- naprawiono błąd trade Bacpkackow
- Dodano blokowanie autotematycznego wyłaczania 'follow'

Serwer
- Fix account autoloot (?)
- Gracze z wyłączonym PVP mode mogą atakować graczy z białym i zielonym F bez włączania tej opcji
- naprawiono bug na "rider" i buu/uub
- wyłączono spam o regeneracji staminy w temple
- naprawiono blad z liczniem fragow za zabicia (PVP) (po restarcie)

- ogolne fixy wprowadzana na bieżąco
Change
- Zmieniono ceny itemków w skupie u NPC:
NPC Buying Items

broken saiyan armor: 60$ > 80$
dark glove: 90$ > 2 Gold
dark scale: 1,2 Gold > 2 Gold
grengers armor: 30$ > 50$
defense armor: 4 Gold > 10 Gold
furie blue legs: 4 Gold > 8 Gold
white armor: 25$ > 40$
Gloves of acid brilliant: 70$ > 4 Gold

Dodane:
Golden Saiyan Armor: 20G


NPC Weapon Buyer

glove: 20$ > 35$
kaiser glove: 70$ > 2 Gold
knukles glove: 65$ > 2 Gold
mythril glove: 70$ > 2 Gold
saw sword: 70$ > 2 Gold
needle glove: 70$ > 2 Gold
thorn glove: 70$ > 2 Gold
war sword: 50$ > 1 Gold
Blade Gglove: 40$ > 60$

NPC Armor Buyer
c17 boots: 4$ > 35$
rr helmet: 20 > 35$
son gohan clasic jacket: z 40$ > 2 Gold
trunks coat: 70$ > 2 Gold
old dende armor: 70$ > 2 Gold

NPC Trader
erath: 11$ > 60$
green plasma: 20$ 30$
metal fishe: 10$ > 25$
mutant eye: 11,5$ > 25$
mutant wolf paw: 10$ > 2 Gold
quest green flower: 8$ > 60$
quest purple flower: 8$ > 60$
tooth: 10$ > 60$
ticket: 20$ > 2 Gold

Dodano
sprocket: 50$


NPC Tools Shop:
AIO - Medium: 3g > 4g
AIO - small: 2g > 3g
metal fishing rod: 80$ > 1,2 Gold

NPC Bands
Band Of Loss: 50$ > 1 Gold

NPC Ikea
Tapestry: 50$ > 1 Gold


54# [24/01/2024]: Fix..
ADD
Dodano możliwość zakupu PPoints za pomocą Stripe.com (karty master/visa itd., portfele typu apple pay, itd)
FIX
- Naprawiono Critical z Boltow
- Fix reload offline stamina
- pare fixow na stronie accmaker
Change
- Dodano skilowanie Blasting do SP/Ki blast/Super Makankosappo


53# [22/01/2024]: Change
FIX
- Fix frag system
Change
- Zwiększono trochę loot z potworów


52# [21/01/2024]: FIXY
FIX
- NPC Arener
- PvM DMG (itemy, rider)
- Fix daily (next o 00:01)
- Fix makankosappo (na bolty) do Dende
Change
Transy: - Powrót do starych wymagań lvl na trasy (30/50/100/150/200 LAST: 500)
+ FIX dmg/stats

Zeni (kasa) - jeśli rozmieniamy dolary na zeni, stakuja się automatycznie do 100 (w plecaku) jeśli nie mamy miejsca wypadają pod postac 'podsypka'

Zmiana wymagań kart na Bossy:
Young Dino: 8 na 4
Pterodactyl: 10 na 5
Dino: 12 na 7


51# [16/01/2024]: DBV Seasonal [I] | Info: 2
ADD
Spis ogólny: (DOC) [Info]
Change
UPGRADE System
Całkowicie zmieniony system - obsługa przez DBV Client:
* Mamy 6 slotów (1/2/3..), w które możemy włożyć upgrade (gem)
- Możemy kasować dowolny slot z przedmiotu jeśli jakiś upgrade nam nie pasuje, chcemy zmienić. (* attack upgrade kasuje od razu caly upgrade attack z przedmiotu)
- Nowe opcje upgrade (gemy)

- Gemy (upgrade) mają ograniczenia, np attack możemy włożyć tylko w slot 1/2/3 oraz tylko w bronie, critical tylko jeden na przedmiot (broń), itd..


Potara (Po raz xxx...)
Dostępne z FIRE Questu.
Nosimy je oczywiście w "Potara Slot..." jako dodatkowy przedmiot z atrybutami:
Podstawowe atrybuty: Stały barrier | +2% Protection All
~ UPGRADE: potary można ulepszać jak inne przedmioty z tym ze jest do tego potrzebny przedmiot "Upgrade Potara" (wygląd starego upgrade)

UWAGA: Upgrade jest w sposób losowy, losuje nam dany atrybut (dostępny z innych gemów), jeśli upgrade nam nie pasuje musimy go usunąć od razu, jeśli dodamy nowy, albo zamkniemy okienko upgrade już nic nie zrobimy!


Stackable items
Przedmioty łączą się do 10k (10000) sztuk w jednym!

Dodatkowo przedmioty z ładunkami wyświetlają je jak w przypadku przedmiotów stackowalnych


50# [03/01/2024]: DBV Seasonal [I] | Info: 1
ADD
DBVictory SEASONAL: Jako że też nie chcemy resetować serwerów.. tracić waszego czasu poświęconego na grę, wprowadzamy system sezonowy!

Trwanie edycji 4 miesiące:
  • I: 20.01.2024-30.04.2024
  • II: 01.05.2024-30.08.2024
  • III: 31.08.2024-31.12.2024

Zasady:
1. Z pierwszego (I) startu, na koniec edycji CAŁA baza ląduje na 'S2', (postacie, konta, przedmioty no wszystko z DBVictory SEASONAL [I])

2. Na DBVictory SEASONAL [I] następuje całkowity RESET BAZY (zostają tylko konta z wyzerowanym PACC, PP, ALoot), odpalamy następnego dnia kolejny sezon [II]
TOP 5 Graczy | NOWY SEASONAL [II] | (podzielimy na typy, TOP LVL, TOP Dany skill itp) otrzymują nagrodę na nowy DBVictory SEASONAL [II] w postaci PPoints (bez itemów aby nie faworyzować graczy na start nowego sezonu)

* z przeniesiona baza na 'S2' gracze otrzymają już nagrodę w postaci przedmiotu, aury, czy innego bonusu.



EXP DEATH BACK: (nowy) Kiedy nasza postać zginie, mamy możliwość odzyskania 5-30% utraconego exp, musimy podejść do naszego 'ciała' i użyć na nim ‘Hunter Knife’ (zwracany expo zależny od ‘hunter knife’ skill)
+ Jeśli mamy aktywny Victory Premium przywracamy +5% expa
- Ograniczenia: przy PvP możemy 'przywracać' expa co 30/60 min, przy PvE nie ma limitu.
Change
Przywracamy:
fragi(rs) po reborn
* W tym dodanie GUILD War (aby nie liczyło fragów/rs/) - brak limitu na prowadzone wojny między gildiami,

dawny DMG z broni (50% jak w przypadku czarów)
- W tym naprawa Critical, także jego przywrócenie - redukcja dmg do 50%


Zmiana w Skillach:
OFFLINE TRAIN: (można skillować wybrany skill będąc offline)
zasady: mamy pasek a'la stamina na 12h, i tyle możemy jednorazowo skillować offline
‘Pasek’ spada 1:1 po 10min wylogowania postaci, i od tego momentu 'skillujemy'
+ Offline możemy korzystać tylko jeśli mamy Victory Premium

~regeneracja: czas online/offline bez treningu (1:1) lub item z shopu.
mamy do wyboru 1 skill: glove/sword/speed/ki blast/critical mele/speed attack.
przy każdym skillu dodatkowo skilujemy DEFA (-75% attack Speed )
skille rosną wolniej o -50% od naszego attack speed


  • MELE (Sword/Glove) - cięższe wbijanie - większy DMG przy każdym skillu!
  • Defense - skill lepiej działa na obrażenie z mele (glove/sword/ki blasting) (liczenie: 10/500 = 0.2% - tyle zyskujemy def od MELE)
    + za każde 15 skilla otrzymujemy +1% dodge w PvM
  • SPEED: teraz zlicza tylko do prędkości chodzenia (wcześniej dodawał FA)
    Skilujemy: tylko na bieżniach do 60 lvl
  • Attack SPEED: (nowy) nasz postać zaczyna od predkości 1.5 sec na hit (transformacje juz tego nie zmniejszają)
    Maksymalny lvl 125 = SPEED ATTACK = 250ms! [1 skill = -10ms] |
    Skilujemy: bez broni na ręce bijąc np traina
  • Critical mele: (nowy) Możliwość skillowania criticala (full DMG z broni + 4%) |
    Skilujemy: skill ogólnie 'leci' bardzo wolno, tylko przy atakowaniu potworów (wyłączone moby, które nie dają expa, questów itd)
  • Critical SEPLL: (nowy) każde uderzenie liczone osobno (np przy fali, obszarze, targecie każda kratka liczona osobno na możliwość cryta) może zmaksymalizować obrażenia ~+10% do obrażeń , działa w PVP/PVM |
    Skilujemy: u NPC Whis: możemy dziennie przeprowadzić trening, który trwa do wyboru 10/20/30min, polegający na rozbijaniu ‘mobow’ treningowych z każdego typu czaru (obszar,target,fala,bolty) w zależności od ilości zabitych mobów otrzymujemy 'try' Critical Skill



Zmiana w Armorach (ogólne eq: helmet,armor,legs,boots,tarcze,bandy)
- obecnie 'armor' na przedmiotach jest bezużyteczny przy naszych DMG z mele, zmiana:
itemy dające armor blokują DMG z mele (glove/sword/ki blasting (makankosappo)) w %. z tym że będa to warnośći na poziomie ~0.1% od itemu
(Działa przy pvp,pvm)
* defense z broni/itemow wywalony całkowicie (zbędny)


49# [02/09/2023]: UPDATE | 1K+ | NOWOŚĆI
ADD
[F] Monster / Pointers - Zmiana w systemie (wcześniej zliczało ogólne zabójstwa wybranych potworów):
NOWE:
- Jeśli zbijemy potworowi ok 45% HP, losuje on jednorazowo transformacje w 'Fury' ([F]),
-[F] - daje więcej expa, ma więcej hp, po zabiciu otrzymamy jakiś dodatkowy item do loota (np part Lege Stone, GOD Card z UI)
- Dodatkowo gracz może mieć w przedmiotach/boostach itp dodatkowy +% (F Resp) na takiego potwora
- Ogólnie potworów z F będzie więcej respionych (no i mamy indywidualnie) wiec Pointers także będą losowe, im mocniejszy potwór tym więcej % na +1 Pointers (wlicza w to Bonus (F Resp))
- zabite [F] moby dostają 100% na drop z użycia [Hunter knife] + są wymagane do upgrade tego przedmiotu
* na dedzie F potwora pojawią się gwiazdki, aby otworzyć ciało klikamy na nie żeby znikły (znikają same po 30 sec) / zalecane rozpocząć misje na upgrade knife
~ Listę, z których respi się [F] sprawdzamy komenda: '!exp fury'


Hunter Knife
- Zbiera przedmioty do ustawionego BP w AL (jeśli w Account-AutoLoot mamy ustawiony np 'Gunso heart' do 'blue backpack' to tam też on trafi)
- Dodano możliwość upgrade (...) ([+2] - NPC: Death Master (normal) | [+3] NPC: Drak Buster (future) | [+4/5] NPC: Hell Killer / Hell Dealer (HELL)
- Po UPGRADE na +2 i wyżej [Hunter Knife] działa obszarowo - wystarczy kliknąć knife > knife [obszar działaniaw stronę, która nasza postać jest obrócona]
- Poradnik zostanie dodany na poratalu (w tym ss z obszarów działania)


Monster BOOST Exp:
- Codziennie o 00:00 losuje jednego z wybranych lub grupę potworów (np PQ Monster), który dostaje boosta expa:
Zależy od dnia / Podział na dni:
L: Pon,Wt,Śr = +30% (Słabsze potwory)
H: Czw, Pt, Sob, Niedz = +20% (mocniejsze potwory)
~ Info o aktualnym potworze na stronie serwera (box Event)


Paper of Profession! - Zmień profesje swojej postaci!
- Jak to działa? Musimy zebrać 10x 'Paper of [PROFESSION/Universal]' - papiery danej [profesji] na jaką chcemy zmienić! (czyli zbierzemy np Paper of [Bardock], z akutalnej profesji możemy zmienić się w Bardocka)

Paper of [...] - możemy otrzymać tylko z DBV Shop - Kupujemy od razu 10x 'Paper of [Universal]' lub '[RANDOM] Profession Change Papers' - losuje nam 3 Papiery w tym [Universal]* (każda losowo)

* [Universal] Zastępuje brakujące nam karty, jeśli mamy 10x 'Paper of [Universal]' - możemy wybrać każdą profesje lub zastępuje brakujące, jeśli mamy 9x [Universal] i 1x np [Bardock] wtedy zalicza nam 10x Bardock

** Statystki HP/Ki - przeliczane (statystki postaci przed reborn zostają. Przekalkulowane tylko statystki na zmieniana profesje po rebie.
** Skill Glove <> Sword - jeżeli nasza aktualna profesja jest pod glove, a wybieramy coś pod sworda, skille zostaną zmienione (<>)
** GOD Outfit / Addon - tę samą liczbe outfitów możemy wybrać ponownie, na nowej profesji, jeśli posiada Addon nr 1 zostaje przeniesiony

Wszystkich zmian/wymian dokonujemy u NPC Char Changer (wejście w temple, TP obok 'first' box)
- Obok NPC maszyna do zamienienia 3 różnych paper na 1x [Universal]

Ceny:
10x 'Paper of [Universal]' = 300 PP
[RANDOM] Profession Change Papers = 50 PP


Loot Finder - dodano do komendy !exp 'item name'
- Wyświetla z jakiego potwora możemy zdobyć wpisany przedmiot, pokaże nam także jakiego ciała możemy zyskać (pod Hunter Knife)


Inne
- Dodano "future key" - służy do wejścia na bossy z wyspy Xenos (future) | o 20:00 nadal wejście 'darmowe' | Klucz możemy zdobyć u NPC 'Dark Buster'
- Możliwość szukania za pomocą radaru (ten w !bb / Bonus Backpack) szukania specjalnych potworów na niektorych wyspach (np. na razie na Future: "Future Android") [klikamy radar >> na siebie]
- [HELL] Możliwość zresetowania (każdy musi wykonać jesli wbił +10 Hell level aby dodało nowe scrolle) atrybutów (reset scrolli)
FIX
- Fix autoLoot backpack - od teraz po ustawieniu BP w AccountAL szuka wolnego bp do 5 wolnego kontenera w wybranym bp i nie musi być o takiej samej nazwie (główny BP Slot > ustawionyBP > dowolnyBP [>> dowolnyBP i tak 5x])
- Fix HELL Scroll Boost (nie dodawało po wbicu +10 lvl)
- Achievement min.. House Pay (5x), Skill glove/ sword (100 skill)
- Poprawiono szukanie kul za pomocą radaru (jeśli jesteśmy bliżej pokazuje dokładną lokalizacje [strzałki])
Change
Future - Zmieniono główna wyspę* future, inne moby na mapie (Aniraza)
*poprzednia 'główna' wyspa (machiny, legdic) przeniesiona do Future Travel ('swamp')

Exp 1000lvl ver3...
- Exp stage (zmiana)
* 1000-1100 x1
* 1101-1200 x0.5
* 1200+ x 0.1 (10% expa z moba)
- Daily do 1100lvl działa jak dla każdego po 1200 dodaje 1 lvl sztywno

[b]Inne

- Zmniejszono wymagania na wejście na 'Infernal' (potwory na dark ture) - (loot: Fire essence < spada również z Hell Dog+)
- Zmieniono liczenie Guild Frag - od teraz liczy gracza tylko, który zada jak najwięcej DMG (jeśli ma gildie doda fraga itp..)
(niezmiennie liczy graczy tylko po rebie >= 500 lvl z obu stron)
- Questy na Victory Island zmieniono na 2-4 graczy
- Fix reborn dla Son Goten i Chibi Trunks (jeśli są w formie 'Gotrunka' wykrywa ich profesje)
- Zwiększono % na drop [android chip] z potwora Future Android


START | Next >>